Szakmai hírek

Veszélyes munka

Veszélyes munka

Veszélyes munka 2000 óta 21 közútkezelő halt meg munkavégzés közben. A Magyar Közút Nonprofit Zrt. ismertetése szerint az elmúlt hetekben három olyan, figyelmetlen autósok által okozott baleset történt, amelyben a cég munkatársai megsérültek. Egy fertőszentmiklósi és...

bővebben
Sokkolással nevelni? A fiatal autósok tesznek rá

Sokkolással nevelni? A fiatal autósok tesznek rá

Sokkolással nevelni? A fiatal autósok tesznek rá Egy kutatás szerint a tizenévesek vezetéssel kapcsolatos kockázatokra való tanítása során nem sokat javít a biztonságon, ha sokkolni próbálják őket. Sőt.A teljes cikk itt olvasható a vezess.hu oldalán>>>  ...

bővebben
Két másodperc, avagy a póznaszabály!

Két másodperc, avagy a póznaszabály!

      Két másodperc, avagy a póznaszabály! 1038 sérüléses baleset történt tavaly túl kis követési távolság miatt.Az adaptív távolságtartó utólag is beépíthető a legtöbb autótípusba.A technika csődöt mondhat, de számolni minden helyzetben tudunk!    A teljes...

bővebben
A MINIPOLISZ bemutatja…

A MINIPOLISZ bemutatja…

A MINIPOLISZ bemutatja… A MiniPolisz egy különleges játszóház a Király utcában, ahol a 3–12 éves korosztály játékos körülmények között ismerkedhet a felnőttek mindennapjainak helyszíneivel. Kipróbálhatják magukat a nagyok áhított világában, lehet belőlük bolti eladó,...

bővebben
Baleseti világhelyzet

Baleseti világhelyzet

      Baleseti világhelyzet A WHO a javuló értékek ellenére aggódik a közúti közlekedési balesetek áldozatainak száma miatt.  Az Egészségügyi Világszervezet (WHO) jelentése szerint a a világon közúti közlekedési balesetben elhunytak éves száma enyhén, évi...

bővebben
Folytatódik az övmustra!

Folytatódik az övmustra!

Folytatódik az övmustra! A helyzet már javul, de a rendőrség szerint még nem eléggé! Egy mozdulat vagy 12 hét lábadozás és pár hét gyógytorna? Drágább lett annak a bizonyos mozdulatnak az elmulasztása. Szokta Ön „tesztelni” a biztonsági övét? Figyel a beállítására? A...

bővebben
Mit ne tegyünk mínuszban?

Mit ne tegyünk mínuszban?

      Mit ne tegyünk mínuszban? Télen autózni azért kíván felkészülést, mert a jóidős időszakhoz képest máshogy viselkedik a jármű, máshogy hat a környezet, mást tartogatnak az utak (és a többi közlekedő). Pár pontban összegyűjtöttük, hogy mire is gondolunk!...

bővebben
Beszéljünk a SUV-ok kockázatairól!

Beszéljünk a SUV-ok kockázatairól!

Beszéljünk a SUV-ok kockázatairól! Az Európai Közlekedésbiztonsági Tanács (ETSC) nemrégiben kiemelte a VIAS intézet jelentését, amelyben kifejtette, hogy a sportos haszonjárművek (SUV) és a pick-up járművek fokozott kockázatot jelentenek a gyalogosok és a kerékpárosok...

bővebben
Így válhatsz nyugodt sofőrré

Így válhatsz nyugodt sofőrré

Így válhatsz nyugodt sofőrré Az agresszív vezetés korunk fokozódó sajátossága. De hogyan kerülhető el, hogy az idegesség legyen úrrá a sofőrökön vezetés közben? Következzen néhány jó tanács!  A teljes cikk a Vezess.hu oldalán itt olvasható >>>  ...

bővebben
Vezetés télen (Driving in Winter Weather)

Vezetés télen (Driving in Winter Weather)

      Vezetés télen (Driving in Winter Weather) Legyen szó hóról, ónos esőről vagy jégről, a téli időjárás rendkívül veszélyes útviszonyokat okozhat. 2021-ben 395 halálos baleset történt, és a becslések szerint 22 325 sérüléssel járó baleset történt, amikor...

bővebben
Gumiszabályok

Gumiszabályok

Gumiszabályok Figyelem, a magyarok által kedvelt téli turista célpontokban sem egységesek a gumi és hóláncviselési szabályok! Vannak országok, ahol nem kötelező a téli gumi, de ha jobban megnézzük a szabályaikat, kiderül, hogy mégis az. Télen még száraz úton is...

bővebben